שומרים על הילדים שלנו גם מרחוק | מכשירי הקלטה מומלצים לגן

הלוואי ולא היה צורך בפוסט כזה, אבל הנה החופש הגדול כמעט נגמר אחרי שנה[שנים] לא פשוטה בכלל שכללה כל כך הרבה פרשות מזעזעות של התעללות בחסרי ישע בגנים . למרות שכולי תקווה לקראת השנה הזאת, ואפילו כמעט שלמה עם ההחלטה לשלוח את הבן הקטן בן ה-3 ,אחרי 3 שנים של חינוך בבית ואת הבת 5.5 לגן חדש, הגעתי למסקנה שאם ההורים לא מתאחדים כדי לשמור על הילדים ולא מפגינים נוכחות ומוערבות בגן, המצב יכול להיות מאוד עגום.

אני מאמינה שיש לא מעט אנשי ונשות חינוך שבאמת עושים את עבודתם מכל הלב בגלל שהם אוהבים את המקצוע שלהם, אבל מצד שני גם חושבת שהורים לא יכולים להוריד את האצבע מהדופק ולהאמין רק לתמונות וסיפורים במיוחד כשזה נוגע לתינוקות וילדים שעדיין לא יודעים להתבטא בצורה מייטבית. 

 מה אתם חושבים? מכשירי הקלטה בגן-רק ללחוצים או חובה לכולם?

אני יכולה רק לומר שאני מאוד מקווה ששום פרשה כזאת לא תתעכב להתגלות השנה, והלוואי שלא יהיו!! אבל אם תקום המטפלת שתרים יד על ילד או תשתמש באלימות מילולית זה יתגלה באותו היום והילדים לא יאלצו לחזור לגן כזה. 

מכשירי הקלטה מומלצים לגן

מאחלת לכולנו שנת לימודים מהנה ופורייה והלוואי ולא הינו צריכים לדאוג למכשירים אלקטרוניים שישמרו על הילדים שלנו! אבל כל אחד שיעשה את השיקולים שלו, ואם יש לכם בסיס אמיתי לדאגה ואתם מרגישים שמשהו לא קשורה, בבקשה אל תשבו בחיבוק ידיים ואל תחשבו שאתם סתם לחוצים! תחושת בטן תמיד צודקת.

אוהבת, 

אמא אונליין3>

שתף זאת:

0 תגובות

השאר תגובה

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזור לחנות
    דילוג לתוכן