מה צריך לשנה הראשונה בגן?רשימה מפורטת ומומלצת להורים אבודים:)

אחחח…..ה-1 לספטמבר, הרבה הרבה שנים שהתאריך הזה לא שינה לי הרבה אבל אחרי שיש ילדים שוב נזכרים בכל התאריכים הנחמדים האלה של החופשים, החגים, תחילת שנת הלימודים וכמובן היום הראשון בגן!

ההמלצות שלי הן מכיוונה של אמא לילדונת בת שנה וחצי שמתחילה גן בפעם הראשונה כשתיהיה בת שנה ו 7חודשים, קיבלתי המון המלצות מאמהות וכמובן סיננתי המון המלצות כך הבאתי לך את רשימת ה MUST HAVE’S לשנת הלימודים החדשה בגן:) תהנו!

1.תיק

תיק גב לגן בעיצוב חיות-ג'ירפה פלמינגו ועוד!
תיק לגן מפרץ ההרפתקאות

כשבוחרים תיק לגן צריך לקחת בחשבון מס’ דברים, שהתיק יהיה נוח גם אם הילד ירצה לקחת אותו לבד, שיכיל את כל הדברים היומיומיים ללא צורך בלקחת שקית בנוסף לתיק. שיהיה חמוד ונחמד שילד או הילדה יתלהבו לקחת את החבר-תיק שלהם לגן יחד איתם.

אספתי לכן מרחבי אליאקספרס מס’ תיקים מושלמים לגן, מכילים המון! נוחים! וכמובן איכותיים שלא נצטרך לקנות כל שנה..נחכה לכיתה א’:)

תיקים חמודים של אנה ואלזה ומיקי מאוס

תיקי חד קרן מתוקים הכוללים גם רצועה להורה! 

תיק גב לגן של בייבי שארק!

תיק לגן בעיצוב חיות חמודות
תיק לגן בצורת בובה רכה

2.מצעים, כרית ומגבת קטנה

אין כמו מצעים עם ריח של בית! שמיכה, סדין כרית קטנה וציפית, כמובן גם אפשר לשים לקטני חיתולי עם ריח של בית, טטרה נעימה וצבעונית.

המלצה שלי לקנות מצעים חדשים לבית ולתת לגן סט עם ריח של בית אחרי שישנו עליו פעמיים לפחות ולא מכובס .

הריח וההרגשה של המצעים מהבית ישתנו לילד הרגשה נעימה ושינה שלווה וכמובן הרגשת בטחון.

כמו כן רצוי להצטייד בכרית כמו בבית במידה והילד ישן עם כרית. המגבת היא יותר מגבת לשעת חירום למקרה של פיספוס או “BOW OUT” בטיטול הילד יצטרך מקלחת קטנה אפילו מקלחת כיור, זה מציל מאוד כשיש.

מצעים לתינוקות מאליאקספרס

מגבת פו הדב לילדים

מגבות ידיים לילדים

שמיכת פליז רכה ונעימה במגוון צבעים
מגבת לתינוקות עם כובע
מצעים לילדים עם כוכבים שחור לבן
חיתול טטרה בעיצוב חד קרן

3.בקבוק מים

לפעמים כדי שהם ישתו פשוט צריך סיפור חמוד ובקבוק חמוד, שועל קטן שהיה צמא וכו’ וכו’, חמודים נכון??

בקבוקים של דיסני

בקבוק עם קשית סיליקון לילדים

בקבוק עם מכסה וקשית נשלפת לתינוקות וילדים

בקבוקים לילדים עם גיבורי על ונסיכות דיסני עם קשית נשלפת
בקבוק מים במגוון עיצובים מתוקים עם קשית ומכסה הגנה לשמירה על היגיינה
בקבוק עם קשית לילדים
בקבוק מים מעוצב לתינוקות עם קשית נשלפת וידיות לאחיזה נוחה

4.אביזרי אכילה

אני אישית ממש נגד השימוש בחד פעמי בגנים, אם יש לכן אפשרות ממליצה להביא כמה צלחות רב פעמיות עם חלוקה נוחה או כערות כמו שהילד התרגל לאכול בבית. הקטנה שלי נורא מתקשה לאכול כאשר משנים לה את הסכום או את הצלחות הקבועות שלה ככה שזה יתרום לאכילה מסודרת בגן מעבר לכך שיש תמריצים משאר הילדים לאכול ביחד. במידה והגננת עושה פרצוף תציעו שתארוז לכן את הכלים המלוכלכים בשקית בסוף היום ותביאו נקי בבוקר.

סינר סיליקון לתינוק בעיצוב ברבור/פיל/לויתן ועוד
צלחות לילדים בצורת מיקי מאוס
צלחת סיליקון עם מכסה בצורת פיל
כפיות סיליקון איכותיות לתינוקות

5.בגדים להחלפה+נעליים/גרביים

תמיד כדאי להחזיק כמה סטים של בגדים להחלפה בגן במיוחד אם הבייבי בגמילה מטיטול, במקרה שקטני עדיין עם טיטול אז 2-3 סטים זה מספיק, בגמילה עדיף 5-6 עם גרביים ונעליים להחלפה, מומלץ נעליים שלא תופסות הרבה מקום ושיהיו נוחות אם יצטרך להיות איתן כל שאר היום, לדוגמא היחפנים המתוקים האלה! יש עוד מגוון עיצובים בחנות. 

סט 3 חלקים לתינוק בסגנון קרטרס
נעלי עור רכות לתינוקות עם סוליה מגומי בעיצוב גי'רף
נעליים לתינוק עם סוליית גומי רכה
סט 3 חלקים לתינוקת בסגנון קרטרס

6.שרשרת למוצץ/קופסת אחסון למוצץ

גם אם לא תרצי שקטני יהיה מחובר למוצץ כל היום תופסן מוצץ עם שם יעזור למטפלת למצא אותו ולא לבלבל מוצצים, תופסן סרט קצר לחיבור לחולצה של הבייבי וקופסאת הלויתן המתוקה הזאת יעזרו לשמור על היגיינה ואחסון נוח:)

תופסן סרט למוצץ
קופסאות מתוקות למוצץ בעיצוב לויתן
תופסן מוצץ שמי מעוצב

7.מוצרי היגייניה והחתלה

טיטולים, מגבונים ומשטחי החתלה-בכל גן נהוג משהו קצת שונה או להביא כל יום אספקה או אספקה שבועית, יש גנים שאף מבקשים לרשום את שמו של הילד על הטיטול- אז כדאי לשאול את הגננת מה נהוג.

קרם החתלה, סבון גוף קטן,משחה לכאבי שיניים.

קרם החתלה טבעי של באבו בייבי

קרם החתלה דזיטין

קרם החתלה של וולדה
משטח החתלה רב פעמי מעוצב
סבון גוף קצף לתינוק בריח קמומיל וורבנה

8.מדחום

כולנו יודעים שלהתחיל גן זה לא קל לאף אחד במיוחד לא למערכת החיסונית של הבייבי, בגלל זה כדאי לרכוש מבעוד מועד מד חום נוח שניתן יהיה לבדוק ללא מלחמות מיותרות האם לביביי יש חום. ככה גם כשהמטפלת תקרא לכם באמצע היום תמיד אפשר לשלוח תמונה ברורה של המדידה.

מד חום ללא מגע רק ב38 ש"ח
מדבקות מצח מעוצבות למדידת חום
מד חום ללא מגע של שיאומי

9.סל כביסה

סל, שקית או תיק מתקפל זוהי דרך נהדרת גם לא לסחוב בצורה מסורבלת וגם לא תופס הרבה מקום, כאשר יש מצעים מלוכלכים בסוף השבוע, בגד שהתלכלך וכו’…תמיד טוב שיהיה בגן במגירה תיק מתקפל או בתיק גן. נוח קומפקטי ושימושי ביותר!

סל כביסה מבד בעיצוב חיות
תיק קניות מתקפל

10.מדבקות שם

לסימון על החפצים ששייכים לבייבי כולל בגדים! המדבקות עמידות במים ניתן לחדש אם אחרי זמן רב מאוד נשחקו, מקבלים 100 מדבקות בכ-20שקלים בלבד!

מדבקות שם עמידות מאליאקספרס
מדבקות שם עמידות מאליאקספרס
מדבקות שם עמידות מאליאקספרס
מדבקות שם עמידות מאליאקספרס

11.נישנושים אהובים במיוחד

לפעמים לתינוקות גם יש מצבי רוח באוכל-אבל אתם לא מופתעים נכון? יש ימים שלא ירצו לאכול מכל מיני סיבות אבל משהו שהם רגילים לאכול בבית פתאום יסכימו ויאכלו בכיף אפילו סתם נישנוש . תמיד טוב לשים בגן קופסא של דייסת קוואקר מזינהקרקר לנישנוש -במיוחד לימים של כאבי שיניים, וכמובן פאוץ’ פירות אורגני שסוגר פינה וגם בריא! אפשר למצא באייהרב עוד הרבה נישנושים בריאים לכל גיל.

פאוץ' פירות אורגני לתינוק בטעם תות בננה
דייסת קוואקר של גרבר לתינוק
קרקר אורז נמס לתינוק בטעם תפוח

12.חפץ מעבר

 

כדאי להביא פריט מוכר מהבית, כמו בובה רכה לשינה שכיף לחבק והיא תספוג ריחות נעימים של בית ותבוא עם הילד לגן וגם תישאר שם, המפגש שלהם כל פעם לפני השינה יצור אצל הילד את ההרגל שזה דובי למיטה, איתו ישנים ועכשיו אפשר להתכרבל ולנוח ולעצום עיניים כמו הבובה וללכת לישון. הבובה יכולה גם לשמש בתור בובה לזמן רוגע כשהילד קצת עצוב או מתגעגע.

דובי חיבוקי חמוד לתינוק
בובת METOO לשינה מתוקה לילדות
ארנבת חיבוקי ישנה לילדים

סעיף בונוס-מכתב הכרות

 

מכתב הכרות יכול לכלול כמה משפטים כלליים על הבייבי שלכם,  מה או הכי אוהב לעשות או לאכול ומה פחות, השעות שהוא בדרך כלל ישן בבית, עניינים אישיים או רפואיים למינהם…רצוי להוסיף גם רשימת מילים במידה והילד כבר התחיל לדבר, אם הוא מדבר בשפה שלו שאתם מבינים בדרך כלל תכתבו לגננות שבהבה זה בקבוק או בוז זה בחוץ ועוד…זה יכול להקל ברגעים ש”אין להם מושג מה הוא רוצה”:)

הסתגלות לגן היא לא דבר קל, לא להורים ולא לילדים כמובן, אבל כולם עוברים את זה, לחלק לוקח קצת יותר זמן, לחלק עובר יותר חלק, תזכרו שלכל ילד הקצב שלו, גם אם הכנסתם כבר את הבכור לגן ועבר חלק אולי עם הילד השני הוא יצטרך קצת יותר חיבוקים בבוקר ויותר הכנה לפרידה. אל תשכחו לומר להם כמה אתם אוהבים אותם ושאתם כמובן חוזרים לקחת אותם אחרי הצהריים-אתם תיהיו מופתעים איזה פלאים זה עושה ועם כמה בטחון הילד הולך ליום כיפי בגן, במקום פרידה עצובה, בכל גיל, גם אם נראה שהם “עדיין לא מבינים”.

מה הטיפ המנצח שלכם שתוכלו לכתוב לעוד הורים שקצת חוששים? 

 

מה צריך לגן? נשאר לכם רק להדפיס ולסמן3>

שתף זאת:

0 תגובות

השאר תגובה

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזור לחנות
    דילוג לתוכן