קניות ראשונות לתינוק | 30 מוצרים מומלצים שלא כדאי לפספס |אמא אונליין

Background photo created by freepik - www.freepik.com

להפוך להורים זאת אחת החוויות הכי משמעותיות, מרגשות(ומלאת חששות) שעברנו בתור זוג! תמיד חיפשנו את כל הטיפים הכי טובים, לעשות קניות חכמות, להתרגש ולהתכונן ביחד! יחד עם זאת הרשת מלאה ברשימות ועוד רשימות ועוד רשימות להורים חדשים שבדרך (כמה אירוני! זאת אחת מהן), מה כדאי לקנות כדי להתכונן לבואו של תינוק חדש למשפחה ועוד…עברתי על יותר מ-10 רשימות כאלה והבנתי שהן פשוט לא פרקטיות ואפילו שילדתי בחורף…לא הייתי צריכה מחמם מגבונים ופח שקושר שקיות בעצמו! הרשימה המנצחת שלי, אחרי כמעט שנתיים לא היתי משנה שום דבר, זה אומר שהתכוננתי טוב! 

ריכזתי לכן 30 מוצרים מובילים, בין אם הם הקלו על החיים שלנו בתור הורים צעירים בצורה משמעותית, או בין אם זה פשוט פריט בייסיק חובה. קודם כל נתחיל ביצירת רשימת בייבי רג’סטרי באמזון, זה לגמריי בחינם וחוסף המון זמן וכסף כמובן! אחרי שיצרנו את הרשימה אפשר להמשיך לפוסט 🙂

עגלה היא המקום בו התינוק נמצא זמן רב משעות היום שלו במיוחד אם אנחנו יוצאים מהבית, אם זה סידורים, קניות, טיול בפארק או הליכה בשדרה…העגלה חייבת להיות מספיק יציבה ובטיחותית אבל עם זאת מתאימה לאופי הדינאמי של העיר, קלה מספיק כדי להוציא ביד 1 מתא המטען, קלה מספיק כדי לקחת לקומה 2 או 3 ברגל עם תינוק ביד השניה ותיק עגלה על הגב..וקטנה מספיק כדי לא לתפוס חצי סלון. כל הפרמטרים האלו מביאים אותנו לעגלת היויה ! יויה נהדרת גם במידה ויש לכם צמודים או תאומים, אפשר לחבר לה טרמפיסט נוח או לחבר 2 עגלות וליצור עגלת תאומים נוחה מיוחד.

לרכישה עגלת יויה  |  אביזרים לעגלת יויה | מחבר ל-2 עגלות יויה | טרמפיסט לעגלת יויה

עגלת יויה מאליאקספרס
עגלת יויה קיימת ב7 צבעים ועיצובים | פחות מ600 ש"ח

אני לא אגזים אם אומר שהמנשא הציל את חיינו ולא פעם אחת, אלא לפחות פעם אחת ביום. אם זה תקופת הגזים, והתקופה הלא קצרה שגרנו בקומה 3 בלי מעלית:) אם זה הרצון של הבייבי הקטנה כל היום להיות צמודה לאמא/אבא והידיים כבר איבדו תחושה וכמובן שהכי כיף לטייל מחובקים 🙂 מנשא זה לגמריי פריט חובה!

לרכישה מנשא ארגו | מתאם למנשא לניובורן | מנשא אינפנטינו | מנשא ארגו אומני אוורירי

מנשא ארגו נושם מאליאקספרס-מגיע ב 5 צבעים דגם נושם +קופסא וטיקטים של ארגו
מנשא ארגו נושם מאליאקספרס-מגיע ב 6 צבעים דגם 4 עונות +עם קופסא וטיקטים של ארגו

תיק החתלה מושלם של SOBOBA במגוון עיצובים מדליקים, ומבחר ענק בחנות של תיקים בסגנון הזה ועוד! התיקים בעלי כיס עיקרי רחב ונוח, כיסים צדדים וכיס קידמי קטן. עם רצועות כתף רחבות וווי תליה על העגלה לנוחות מושלמת. נהדר גם כתיק לגן לטיולים וליומיום! תיק החתלה שמכיל המון והכי חשוב נוח! וחתיך כמובן:)

לרכישה

תיקי החתלה של סובובה

אין מקום אחת שלא קראתי שמומלץ מאוד בחצי השנה הראשונה ואף השנה הראשונה לישון בחדר משותף עם התינוק, החלטנו שזה משהו שבהחלט מתאים לאופי ההורי שלנו ולא השקענו במיטת תינוק מפוארת במיוחד, קנינו מיטה מעץ טבעי מאיקאה והצמדנו למיטה שלנו, עד גיל 3-4 חודשים ישנו ככה, אחרי גיל 4 חודשים עברנו לשינה משותפת וככה עד היום. ממליצה מאוד להתחיל עם עריסה צמודה ולקראת גיל שנה להעביר למיטה אם אתם לא מעוניינים בשינה משותפת ואם אתם כן מעוניינים אז נקטו באמצעי זהירות כגון קן שינה לתינוק או מתחברת.

עריסה ניידת מתחברת ומתקפלת עם צד נפתח לנוחות מושלמת
קן שינה לתינוק

המוצר הוא לגמריי מוצר חובה מבחינתי! הוא חסך ממני כל כך הרבה קימות בלילות, אפשר לארגן בו; חיתולים, מגבונים, בגדי החלפה, בקבוק סינר ועוד ועוד… מושלם וקומפקטי וממש שימושי!

אירגונית למיטת תינוק
אירגונית למיטת תינוק

כרית הנקה היא לא רק למניקות, אחרי שאמרתי את זה אפשר להמשיך את הפוסט:) כרית ההנקה הצילה אותי מכאבי גב איומים בחודשים הראשונים, השתמשתי בה כל יום למשך 4-3 חודשים לפחות..

בהמשך שימשה אותנו כתומכת ישיבה וכרית לאימון לשכיבה על הבטן..ומאוחר יותר לשכיבה נוחה על הספה או סתם על הרצפה -על משטח הפעילות כמובן. אמהות שלא מניקות גם סובלות מכאבי גב וידיים בזמן האכלות! לא שמעתי אפילו אחת שלא התלוננה על כך, אתן פשוט צריכות אותה בסדר? תודו לי אח”כ, הגב שלכן יודה לכן בהמשך:)

כרית הנקה מומלצת
כרית הנקה מומלצת

למרות הסקפטיות שלי בעבר לגבי המשאבה של אליאקספרס החלטתי לרכוש אותה בעצמי כדי לראות במה מדובר. לקחת משאבה דו”צ עם מגני סיליקון (עוזרים כשיש גודש מחוממים/ מקוררים). המחיר שלה קרץ לי, אולי בגלל זה היתי סקפטית, פחות מ90 ש”ח לסט המלא עם כל האביזרים. להפתעתי המשאבה הוכיחה את עצמה שוב ושוב, שאבתי איתה סטוק מהמם למקפיא ושאבתי כמה פעמים בשבוע מנות טריות שישארו במקרר לימים שהיתי צריכה לצאת ובעלי נשאר עם הילדה לבד. ממליצה בחום!!! שילבתי עם המשאבה הזאת את הכוסית לאיסוף חלב, כאשר הנקתי מצד אחד והחלפתי לשני חיברתי את הכוסית ונהנתי מזרימה נחמדה של בין 40-100 מ”ל בהנקה! בזמנו כדי לשאוב את הכמויות האלה היה מרגיש לי כמו חלום כאן זה פשוט יוצא כי אחרי ההנקה ה”ברז נשאר פתוח” בזמן שהבייבי כבר נהנה מהצד השני.(ובדרך הצד השני היה ממשיך לטפטף לטטרה או לחולצה). בהמשך רכשתי גם משאבה ידנית של אוונט כי שאוכל לשאוב גודש בלילות שהבייבי התחילה לישון לילה שלם או לשאיבה שקטנה בזמן ש”צ ועוד..

משאבת חלב מומלצת מאליאקספרס
משאבת הנקה מומלצת מאליאקספרס
כוסית איסוף חלב מקורית של HAAKA
כוסית לאיסוף חלב מקורית של Haaka
משאבת חלב ידנית של אוונט AVENT BREAST PUMP
משאבת חלב ידנית של אוונט

אחד מוצרי החובה לחודשים הראשונים, כולם ייעצו לנו לרכוש מושב אמבטיה רגיל בסגנון דפני, אבל המושב היה קשיח מידי אפילו עם ריפודית, לגוף הרך של הקטנטונת עד גיל 3 חודשים בערך השתמשתי בכרית צפה לאמבטיה, יש כמה סוגים, רשת ומילוי עיגולי קלקר. טיפ שלי-אם יש לכם איפה לתלות לייבוש תקחו את הכרית המרופדת, אם אין לכם כל כך איפה לתלות או לחלופין יש לכם תינוק שנולד בחורף מומלץ לקחת את הרשת לייבוש מהיר יותר. וכמובן אמבטיה עומדת, תחסכו לעצמכן כאבי גם מיותרים..זה פריט לא יקר שאפשר להשתמש בו שנים.. לקראת גיל שנתיים עדיין עושים אמבטיה על המתקן..בהמשך נוריד לרצפה או לאמבטיה שלנו.

כרית אמבטיה לתינוק
כרית צפה לאמבטיה לתינוק
כרית לאמבטיה לתינוק
כרית צפה לאמבטיה לתינוק

בתור אמא חדשה לא ידעתי בהתחלה איך אסתדר עם הנקה, קניתי כדי שיהיה וזה התברר כאחד המוצרים הכי נחוצים אצלי. מעבר להנקה איתו  הסינר שימש אותי המון לכיסוי העגלה נגד השמש (רק עד החצי, אחרת זה מאוד מסוכן וחסר חמצן שימו לב…) ואפילו כמשטח החתלה זמין בתיק או שמיכה קלילה כשהתקרר בערב, מוצר שימושי ונעים מבד טטרה כפול וקשת מלפנים כדי שתוכלי לראות את הבייבי בזמן ההנקה.

סינר הנקה מבד נושם
סינר הנקה נושם

כולם אומרים, תקנו סטוקים, אתם תצתרכו את זה, אל תוותרו, לפחות 5 בבית וכו’… ותנחשו מה? הם צודקים.

מוצר מאסט! שימושי ונעים, בעיצובים שמחים וכייפים, שימש אותנו להמון דברים-הקטנים בעיקר כסינרים וכיסויים באמבטיה, הגדולים לכל דבר שרק תוכלו לחשוב עליו כולל ניגוב נזלת, סינר הנקה ועוד!!

http://s.click.aliexpress.com/e/NplipaCu
חיטול טטרה מעוצב ענק-מושלם לאחרי מקלחת קיצית, כיסוי עגלה לצל, משטח רביצה ועוד!
חיטול טטרה מעוצב
חיטול טטרה מעוצב קטן-מושלם לאמבטיה, כסינר, בנדנה, כיסויים למינהם..

כשזה מגיע לטיפול וטיפוח גופו של התינוק מבחינתי אין שום פשרות על איכות. חשוב להשתמש בסבונים טבעיים ללא חומרים מסוכנים כמו שמן מינרלי או פרבנים וסולפאטים למינהם. כבר מהלידה השתמשנו בסבון של וולדה ולצערי פחות התחברנו לעובדה שזה מגיע בשפורפרת, למרות שהמוצר מעולה אין סיכוי להשתמש בו בנוחות כשביד אחת יש לך תינוק בוכה וביד השניה צריך לתפעל סבון. בדקתי כמה וכמה מותגים עד הגעתי לסבונים של אטיטיוד ובייביגאניקס’.  קודם כל שניהם סבונים טבעיים לגמריי בניחוח טבעי ונעים שלא משתלט על ריח גופו הטבעי של התינוק ושניהם מותאמים לשימוש לפני השינה-מכילים ריחות מרגיעים משריי שינה. הסבון הסגול של אטיטיוד עם ריח עדין ביותר של חלב שקדים, והסבון של בייביגאניקס’ בריח מעולה של פריחת התפוז. שניהם מגיעים בבקבוק לחיץ עם משאבה מקציפה-חסכוני ונשטף בקלות! (טיפ קטן- כשהסבון נגמר אבל לא באלכן לוותר על הבקבוק או שפשוט אתן רוצות למחזר, מלאו אותו בסבון אחר שאתן אוהבות 50-50 עם מים ונערו היטב, אפקט המשאבה המקציפה יעבוד ככה על כל סבון:) ]

הסבון של בייביגאניקס' בריח מעולה של פריחת התפוז
הסבון של אטיטיוד עם ריח עדין של חלב שקדים
משחת החתלה טבעית על בסיס קלנדולה ושיבולת שועל

אז כמו שכתבתי כבר קודם שימוש במוצרים טבעיים בלבד על עור התינוק זה משהו שמאוד הקפדתי עליו כבר מהיום הראשון, לכן כשראיתי שברוב משחות ההחתלה שמוכרים בשוק קיימים פרבנים ושמן מינרלי נחרדתי, הרי למה לחשוף את העור הרגיש והעדין של הבייבי לחומרים לא טבעיים ומסוכנים שנספגים במחזור הדם ? ממליצה לכל אמא ואבא לבדוק את רשימת הרכיבים במוצרים שאתם קונים לבייבי ואם יש משהו שנראה לכם חשוד תעשו גוגל ותוודעו שזהו לא תוצר של נפט או חומר מזיק אחר.

קרם החתלה טבעי של וולדה בריח נטופית לבנה

בשמן השקדים השתמשתי לכל דבר בערך! החל מעיסוי בהריון, ולמריחה על הבטן, אח”כ בחדר לידה, לאחר מכן במקלחת לתינוק במקום סבון כי בשבועות הראשונים אין ממש צורך בניקוי אלא יותר ליחוח העור (ניקוי רק של הטוסיק). בהמשך התמודדנו חודשים ארוכים בקשקשת של עור הקרקפת שלא רצתה לעבור בשום מצב, מרחנו ערב ערב שמן שקדים וסירקנו בעדינות עד שכל הקשקשים היו יוצאים ואז חופפים במקלחת, בנוסף לזה הוא מעולה לעיסוי לפני השינה ועיסוי בטן כשיש גזים לקטנטנים. בקיצור שמן שקדים זה מוצר חובה בכל בית במיוחד עם ילדים.

שמן שקדים טבעי
שמן שקדים טבעי

אני אישית לא תכננתי לתת בקבוק או מוצץ מההתחלה או בכלל והיתי מסתדרת מעולה גם בלי, אבל לכל מקרה זה מצויין שיהיה בבית למקרה ש..רכשתי 3 סוגי מוצצים ו2 סוגי בקבוקים, למקרה שההנקה לא תלך כמו שרציתי או אם אצטרך לצאת בלי הקטנטונת ובכל מקרה מגיל 4-5 חודשים אפשר להתחיל להציע קצת מים אחרי הטעימות אז הבקבוקים שימשו אותנו בעיקר גם לזה.

בקבוק אוונט נטורל
בקבוק אוונט נטורל להאכלה תומכת הנקה
שלישיית מוצצי מאמ כולל 1 זוהר בחושך
בקבוק נוק עם פטמה בעלת מספר פתחים זעירים, בדומה לצינוריות החלב בשד האם

הסטים מומלצים שלי ושמירה על טיפוח הציפורן של הבייבי, המברשת מצויינת למי שנולד עם שיער וגם למי שיש ממש קצר מומלץ להבריש כדי להזרים את הדם באיזור, אחרי שניסיתי כמה קליפרים ומספריים לתינוקות הגעתי למסקנה שעם קליפר זה הכי נוח! מניסיון שלי הסטים האלה מעולים ולא יקרים בכלל שזה פלוס.

סט לגזירת ציפורניים לתינוק
סט מסרק ומברשת לתינוק
סט מסרק ומברשת לתינוק וגזירת ציפורניים
סט לגזירת ציפורניים לתינוק ומסרק+מברשת לתינוק

ילדים אוהבים ספרים! ומי שלא אוהב ספרים יכול להיות שעדיין לא מצא את הספרים שהוא אוהב. תינוקות וילדים אוהבים להתסכל בתמונות לחקור ולרוב גם להקשיב, מגיל 0 היתי מקריאה לקטנה שלי ספרים וסיפורים למינהם בכמה שפות כדי לחשוף את האוזן ליותר משפה אחת וזה עובד לנו מעולה! מצאתי באליאקספרס ספרים מעולים במחירים ממש שוים באנגלית ואפילו ברוסית. וכרטיסיות ההתפתחות הרב שימושיות האלה הן פשוט מוצר חובה! בשנה הראשונה במיוחד, קודם להתבוננות בשחור לבן ולאט לאט ללימידה של מילים צבעים ועוד! יכול לשמש מגיל לידה עד גיל 3-4 להמון סוגי למידה וגם משחק חופשי .

כרטיסיות לימודיות לתינוקות
כרטיסיות לימודיות לתינוקות
ספרי ילדים מאליאקספרס
ספרי ילדים מאליאקספרס-ספק מומלץ עם המון ספרים פופולאריים
ספרי ילדים מאליאקספרס
ספרי ילדים מאליאקספרס

בחודש הראשון ובשבועות הראשונים בפרט אין התינוק זקוק לגירויים מיוחדים של צעצועים מסויימים או כל דבר אחר. המבט שלכם, ליטוף, מוזיקה עדינה, כירבול, עירסול, חיבוקים ונישוקים יהיו ה”צעצועים המועדפים” עליו בשלב הזה. החל מגיל 3 שבועות-חודש התחלתי קצת לשלב רעשנים עדינים וכרטיסיות שחור לבן מהסעיף הקודם, לאט לאט עברנו לכדור חורים מסקרן וספר מרקמים.

גרבי רעשן לתינוק
צמידי וגרבי רעשן לתינוק
O BALL כדור עם חורים לתינוקות
כדור עם חורים לתינוק
ספרי בד לתינוק
ספרי בד לתינוק

למרות שממש לא חובה לרכוש אוניברסיטה כחלק מהקניות הראשוניות אנחנו בכל זאת ניצלנו דיל שווה ורכשנו מראש גם בגלל שילדתי בחורף ולא רציתי חודש אחרי לידה לחפש בחנויות, העדפתי להזמין מראש ולהנות גם ממחיר טוב וגם שיהיה למקרה שארצה לחשוף אותה למשחקים מסוג הזה מוקדם יותר.

יש מס’ סוגים של אוניברסיטה/בייבי ג’ים החל מגיל לידה ועד זחילה והלאה, תלוי בהתעניינות של הבייבי שלכם. לא מתביישת להודות שיש לנו את כולן. התחלנו עם המשטח לניו בורן, המשכנו למשטח מובייל+פסנתר לרגליים כשהקטנטונת התחילה לבעוט בשכיבה ולקראת גיל 7-8 חודשים כבר נהננו בבריכת כדורים.

אוניברסיטה לתינוק מאליאקספרס
אוניברסיטה לתינוק
בריכת כדורים חיות לתינוק
בריכת כדורים בעיצוב חיות לתינוק

אני אישית ממש לא אוהבת מוביילים צבעוניים מידי או רועשים מידי, כנ”ל לגבי קשתות לעגלה שנמצאות באופן קבוע מול עיני התינוק וחוסמות לו את שדה הראייה בצורה מוגזמת. יש מספר מוצרים שדווקא כן התחברתי אליהם המיטה והשימוש בהם לא קבוע או מקובע:) והכוונה שלי היא שרק אם אני רואה שלתינוקת שלי משעמם אז אני אשים  מובייל/קשת…ובנתיים שתהנה מהנוף או תעסיק את עצמה קצת בעגלה/במיטה שזה לא פחות חשוב משום בידור של צעצוע.

מובייל מנגן של VTECH
מובייל רב שימושי של Vtech משמש גם כמובייל, גם כתיבת מנגינות, עובד גם על שלט, עושה אור ומנגינה לפי בחירתכם. ניתן להפריד בין המובייל לתיבת המוזיקה ולתלות היכן כרק תרצו.
מובייל למיטה בעיצוב כבשים
מובייל למיטה בעיצוב כבשים בצבעים עדינים וניטרליים המשרים רוגע לקראת השינה.
מובייל של טייני לאב מאמזון
מובייל רק שימושי של טייני לאב, ניתו לפירוק ושימוש נפרד בחלקי המובייל, מנגינות נעימות ומרגיעות.

אחרי שניסיתי כמה וכמה משטחי פעילות, חלקם זולים, חלקם יקרים יחסית הגעתי למסקנה שצריך לבחור חכם בהתאם לחלל המגורים שלכם! כשהקטנה נולדה גרנו בדירה קטנה וקפואה, השתמשנו בשמחה בשטיח העבה והרך בחודשי החורף והוא משמש עד היום לפיקניקים וכו’…כשהתחלנו לזחול היה הרבה יותר נוח על משטח הפאזל או משטח הפעילות המתקפל, שכל אחד נקנה לחדר אחר. הפאזל קבוע בחדר השינה והמתקפל בסלון-בסוף היום פשוט מקפלים ובבוקר פותחים-כיף:)

משטח פעילות פאזל שחור לבן
משטח פעילות פאזל שחור לבן, מומלץ במיוחד אם יש לכם חדר בגודל לא סטנדרטי -כך תוכלו להתאים את הפאזל לגודל המושלם עבורכם.
משטח פעילות מתקפל
משטח פעילות מתקפל מושלם לבית, לטיולים ואפילו לקחת לסבתוש ולהתארח בכיף.
משטח פעילות עבה ורך שטיח לחדר ילדים
משטח בסגנון שטיח עבה ורך, מומלץ במיוחד אם אתם גרים במקום ממש קר לבידוד מושלם מהרצפה

אין ספק שזהו מוצר חובה ברשימה שלי, ידעתי שאני הולכת להשתמש רבות ברכב במיוחד אחרי הלידה המוצר הזה הציל אותי. יכולתי לנהוג בנחת מבלי לדאוג מה קורה מאחורי, מידי פעם להציץ ברמזור מה קורה ולתקשר עם הקטנטונת מאחורה. המראה הזאת הצילה לנו את הנסיעות:)

מראה לתינוק לרכב
מראה לתינוק לרכב
מראה לתינוק לרכב
מראה לתינוק לרכב

בתור אמא צעירה וחדשה הפחד הכי גדול שלי היה שלא אדע מה לעשות אם הילדונת לא מרגישה טוב, למרבה המזל שלנו רוב הפעמים הללו הסתכמו אצלנו בטיפול בחיבוקים ונישוקים אקסטרה הנקות וקצת נובימול, בימים קצת יותר קשוחים מד חום ללא מגע הציל אותנו, האם זה שיניים? גזים? כאב מסוג אחר? עייפות יתר? קפיצת גדילה? היא חמה אבל האם באמת יש לה חום? לפעמים זה היה קצת מציף ומלחיץ ולכן על כל דבר שלא היה העדפתי לבדוק חום לפני מתן תרופה וזה ממש הרגיע אותי שאני לא נותנת סתם. 

מד החום המעולה הזה מודד ללא מגע במצח וגם באוזן! במחיר משתלם במיוחד עם יותר מ-7000 לקוחות מרוצים !

שואב הנזלת הכי טוב לתינוקות, אולי תתפלאו לגלות, הוא ההכי זול שרכשתי! ניסיתי משהו כמו 4 סוגים של שואבי נזלת ואף אחד מהם פשוט לא עשה את העבודה!

שניה לפי שהתייאשתי מהעניין החלטתי להזמין את השואב הפשוט הזה שעלה לי פחות מ5 שקלים מאליאקספרס…ותנחשו מה? הוא היחיד שעבד!

קודם כל הוא נוח לניקוי ולא נשאר זכר לנהרות הירוקים שזרמו בו…מעבר לזה שהוא אשכרה שואב את הנזלת כמו שצריך בלי מאמץ מיותר הוא גם קומפקטי וזול.

מד חום משולב לתינוק גם באוזן וגם במצח ללא מגע
מד חום ללא מגע למדידה גם במצח וגם באוזן
שואב נזלת לתינוק
שואב נזלת מומלץ לתינוק

מוצר חובה לאמהות לחוצות, ומי מאיתנו אימא חדשה ולא לחוצה? 

נכון שצריך לשחרר ולתת לקטני לישון בשקט, אבל ברגע שהיתי בודקת מה איתה (בדר”כ כל חצי שעה-שעה-תלוי בגיל) היא היתה איכשהו מרגישה אותי ומתעוררת. 

לכן המוניטור הוא מוצר מציל מבחינתי במיוחד אם יש לכן דירה גדולה או החדרים שלכם מרוחקים-זה פשוט נותן נחת. במיוחד שאפשר להפעיל שיר ערש מרחוק, לדבר, לראות מה הטמפרטורה בחדר ועוד!

מוניטור מומלץ לתינוק
מוניטור לתינוק דגם 1| מודד טמפרטורה, 4 שירי ערש מובנים, שיחה דו"צ, ראיית לילה והפעלה ע"י קול
HTB1FWHGbirxK1RkHFCcq6AQCVXas
מוניטור לתינוק דגם2 | מודד טמפרטורה, 8 שירי ערש מובנים, שיחה דו"צ, ראיית לילה והפעלה ע"י קול

בתור הורים בפעם הראשונה לא ממש ידענו איזה כמויות של מגבונים וטיטולים כדאי להכין מראש לפני הלידה שיהיו בבית. החלטנו פשוט לקנות 4 סטים של מגבונים שהיו במבצע שווה בזמנו-של האגיס ו3 חבילות טיטולים. 2 של ניו בורן ו1 במידה 1. כמובן שזה נגמר לפני שהספקנו למצמץ ומאז הזמנתי או רכשתי בכל מקום שהיה מבצע טוב. גיליתי שאפשר להזמין מאמזון במחיר מעולה מגבונים טבעיים עם משלוח חינם מעל 49$, וגם טיטולים מדגמים שאין בארץ לפעמים במחיר שווה. יש כאלה המחתלים בבד ויש גם אפשרות לרכוש מגבונים רב פעמיים לתינוקות או להכין לבד מבד טטרה או כותנה עדינה. לחצו כאן למבחר חיתולי בד בעיצובים מתוקים ביותר.

מגבוני האגיס להזמנה מאמזון-משלוח חינם מעל 49$
מגבונים מעולים להזמנה מאמזון-משלוח חינם מעל 49$
מגבונים של האגיס מאמזון-משלוח חינם מעל 49$

חבילת מגבונים רב פעמיים [20 יח’] יכולה לשמש אתכם מגיל לידה ועד גמילה מטיטול-קרוב ל3 שנים תתארו לכם כמה כסף זה חוסך ונזק סביבתי נמנע מכך. לגבי הניקיון-בבית זה נורא פשוט, מרכזים את כל המגבונים בדלי קטן מיועד ועושים שטיפה במכונת כביסה בסוף היום לא חייב בניפרד [40 מעלות] אם מדובר במוצקים אז מרוקנים לאסלה מעבירים בזרם מים ואז שומרים בדלי עד לכביסה.

בחוץ-מומלץ להצתייד בתיק קטן למגבונים וחיטולים רב פעמיים, 1 לנקיים ו-1 למלוכלכים.

בקישור הזה תוכלו למצא מבחר גדול של תיקים שלא נרטבים במיוחד לבגדים להחלפה והחתלה רב פעמית, משטחי החתלה רב פעמיים ועוד!

מגבונים רב פעמיים לתינוקות מבד במבוק
מגבונים רב פעמיים לתינוקות 2 שכבות נעימות מבד במבוק, גודל טוב ונוח לכביסה ואחסון
מגבונים רב פעמיים לתינוקות 2 שכבות נעימות מבד במבוק, גודל טוב ונוח לכביסה ואחסון
חומר טבעי למגבונים רב פעמיים
חומר טבעי למגבונים רב פעמיים | קוביות שמנים מטפחות המסייעות לשמירה על הניקיון אחרי הניגוב
ממיסים-מתיזים-מנגבים
נרתיק רב שימושי למגבונים
קופסה למגבונים רב פעמיים

יש מבחר שלא נגמר של שמיכות לתינוקות ובתור אחת שילדה בחורף באתי מצויידת:) ממש לא רציתי להתקע עם שמיכה שלא הספיקה להתייבש או התלכלכה. לפי הניסיון שלי עדיף יהיו 4 שמיכות בתקופת החורף, 2 חמות בבית ו1 דקה יותר+ שמיכה לעגלה/לרכב. 

שמיכה סרוגה לתינוק מכותנה אורגנית
שמיכה סרוגה לתינוק מכותנה אורגנית | משלוח חינם מעל 49$
שמיכת פליז כייפית
שמיכת פליז כייפית לילדים
שמיכה אורגנית וכייפית במגוון עיצובים מתוקים לתינוקות
שמיכה אורגנית וכייפית במגוון עיצובים מתוקים לתינוקות
שמיכה מעוצבת לתינוקת
שמיכה מעוצבת לתינוקת

כמו לגבי השמיכות ככה גם לגבי המגבות, רכשתי 4 מגבות לכל מקרה שלא יהיה העדפתי שיהיה לי קצת יותר מאשר להתקע בלי מגבת:)

יש מספיק עיצובים חמודים ולא יקרים בכלל ככה שאפשר להנות מרכישות לא יקרות ועדיין לקנות כל מה שצריך.

 

מגבת עם כובע פיל לתינוקת
מגבת עם כובע פיל לתינוקת | משלוח חינם בקניה מעל 49$
מארז מגבת אמבטיה לתינוק
מארז מתנה מתוק-מגבת דובי, מיני מגבת לסיבון, כרטיס ברכה, מסרק ומברשת .
סט מגבות לתינוק של קארטרס
סט מגבות לתינוק של קארטרס |כולל 2 מגבות כובע, מגבת רגילה ו 8 מיני מגבות לאמבטיה| משלוח חינם בקניה מעל 49$
מגבת חד קרן לתינוקת
מגבת חד קרן לתינוקת

אין הורה טרי שלא שמע על ביו גאיה, טיפות הפלא שעוזרות לרוב התינוקות לעבור את תקופת הגזים, המלצה שלי אם כבר החלטת לנסות היא להזמין מאייהרב !

אתם תקבלו כמות כפולה בחצי מהמחיר מאשר בארץ. אם רוכשים 2 בקבוקונים של 10 מ”ל אייהרב מזכים בעוד 5% הנחה על הקניה והמשלוח הופך להיות בחינם! 

זאת אומרת שתוכלו להנות מ-20 מ”ל של מוצר ב195 ש”ח בלבד כאשר בארץ תשלמו מינימום 99 ש”ח עבור 5 מ”ל בלבד. שווה לא?

לחצו כאן לסל שכבר מוכן עבורכם עם ההנחה.

טיפות ביו גאיה מאייהרב

כמו שכולנו יודעים הטמפרטורות בקיץ במיוחד ברכב יכולות להיות מאוד גבוהות , במיוחד ברכבים שאין מזגן אחורי, אז מעבר לזה שהיתי דואגת לכוון מזגן אחד תמיד לכיוון החלון בימים חמים היתי שמה צילון על החלון, זה עזר מאוד גם כשהרכב חנה, כסא הבטיחות התחמם פחות.

צילונים לרכב של מיקי מאוס
צילונים לרכב של מיקי מאוס
צילונים לחלון אחורי ברכב
צילונים לחלון אחורי ברכב

היה לנו מאוד חשוב להפריד את הבגדי התינוקות בכביסה, מאמינה שרוב ההורים נוהגים ככה, לכן רכשנו סל כביסה חמוד ושימושי (ולא גדול במיוחד) לבגדים של הבייבי. בהמשך אם נחליט לאחד כביסות ניתן להשתמש בו לאחסון צעצועים ועוד..

סל כביסה חד קרן
סל כביסה חד קרן
סל כביסה פונפונים
סל כביסה פונפונים
סל כביסה לילדים
סל כביסה כלב

את רוב הביגוד לתינוקת הזמנתי מנקסט, אמזון, ואליאקספרס. לאחר שעשיתי השלמות בארץ ממגוון מותגים מקומיים הופתעתי לגלות שאפילו הבגדים מאליאקספרס היו יותר איכותיים ברובם. לצערי מותגי הקניונים החזיקו כמה חודשים קצרים ולאחר מכן הדפסים החלו להמחק וטיקטקים החלו ליפול. הבגדים מנקסט היו מעולים אחד, אחד, מאמזון הזמנתי בעיקר קרטרס וכמה מותגים פרטיים אספתי לכם כמה מומלצים במיוחד מכל החנויות שרכשתי.

אוברול פליז עם קפוצ’ון דובי

אוברול סרוג עם כובע

אוברולים מכותנה לתינוקות מאליאקספרס
אוברולים לתינוק מאליאקספרס
אוברולים מפליז במלא עיצובים מתוקים
קררקרק
סט מושלם לרך הנולד- 7 חלקים רך בטירוף ונעים+יש סט עיצוב לבן-החנות עצמה מומלצת מאוד רכשתי משם עוד כמה בגדים
HTB1BiCfd7fb_uJkSnaVq6xFmVXaK
סט קרטרס מאליאקספרס
HTB1PpkJm6nD8KJjSspbq6zbEXXaF
סט קרטרס מאליאקספרס
סט של 4 אוברולים לבנים בעיצוב נמרים
סט חולצות אוברול של גרבר | משלוח חינם מעל 49$ מאמזון

למרות ששמעתי הרבה אמהות טוענות ששידת החתלה זה דבר מיותר לא ראיתי עצמי א.מסדרת בגדי תינוקות פיצים בארון גדול או קונה ארון חדש בשביל זה…ו ב. מחתלת על המיטה . משתי סיבות אני ממש לא ממליצה על כך, הראשונה היא שעל המיטה ישנים ואני לא רואה הגיון להתעסק עם קקי על מיטה…אם תיהיה תאונה צריך להחליף את כל המיטה  ו..לא תודה. והסיבה השניה היא פשוטה מאוד-תשמרו על הגב שלכן. אחרי כמה פעמים שניסיתי לחתל על המיטה פשוט נשבר לי הגב, ותחשבו שעם ניבורן זה אולי עוד איכשהו נוח לשבת לידו אבל הילד גודל מהר, ואחרי כמה חודשים זה כבר לא 3 קילו קטנטנים:) תמנעו מעצמכן להתקופף למיטה כי אתן צריכות את הגב הזה)

משטח החתלה רב פעמי
משטח החתלה רב פעמי
גגכגכ
אירגוניות לשידת החתלה

מקווה שנהנתן מהפוסט ומצאתן בו עצות מועילות 🙂

 

אני מזמינה אתכן להדפיס את הרשימה החינמית שריכזתי לכן כאן בקובץ למטה או לשמור בפלפון למקרה שתרצו לחזור להציץ ולסמן .(לחצו כאן או על התמונה למטה לשמירת הקובץ/להדפסה).

בנוסף כמו שכבר ציינתי אמזון מציעה ליצור רשימת בייבי רג’סטרי משלכן באתר ולרכז את כל המוצרים שאתן הכי רוצות וצריכות לקראת בואו של הבייבי! תוכלו להעביר את הרשימה למשפחה וחברים וככה לחסוך לעצמכן ולאחרים שרוצים לפנק אתכן במתנה שווה את ההתלבטויות הקשות של מה לקנות : )

שתף זאת:

0 תגובות

השאר תגובה

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזור לחנות
    דילוג לתוכן