מנקים לכבוד חג האביב | אמא אונליין

אז היקום החליט להוציא את כולנו לחופש נופש בקורונה סטייל, בעצם להישאר בבית…3 שבועות לפני פסח. בדר”כ גם כשעבדתי משרה מלאה, היתי פורסת את ניקיון האביב שלי לאורך חודש שלם, מתחילה דיקלאטר ענק בכל הבית, זורקת כל מה שלא צריך, תורמת מה שאפשר ומוכרת מה שאפשר. ההרגשה בסוף החודש שהבית נקי והאביב בחוץ מתחיל לו לאט לאט היא הרגשה ששווה את כל הימים הגשומים של החורף. אבל השנה בגלל הקורונה, אני מקווה שלא נצטרך לצפות באביב הזה מהחלון של הבית, התעכבתי עם הניקיונות שמתחילים בדרך אצלי כלל באמצע מרץ…וממש מחכה כבר להתחיל למחוק שורות ברשימה שלי! אין דבר יותר כייפי מלעשות V בצ’ק ליסט נכון?

אז קודם כל צ’ק ליסט להדפסה חינמית מחכה לכם בסוף הפוסט, מוזמנים להדפיס ולתלות על המקרר-ניפגש בעוד 3 שבועות כשהכל יהיה נקי ומצוחצח:)

השנה החלטתי להצטייד בכמה דברים שיקלו עלי את הניקיונות, לעומת שנים קודמות, השנה יש פעוטה קטנה שרוצה שהשתתף בכל דבר ובמיוחד בניקיונות. בכל אופן זה ישמש אותנו לאורך כל השנה ויחסוך זמן ואנרגיה בקירצופים! חלק מהדברים כבר קיימים אצלי ומשמשים תקופה טובה, חלקם עדיין בויש ליסט וחלק קיבלתי שניה לפני שלהגיע לדואר נהיה משימה בלתי אפשרית .

 

אמבטיה ושירותים

אני בן אדם שלא ממש אוהב לנקות, מודה, תמיד מחפשת הקלות וקיצורי דרך…חייבת שזה יהיה זריז ומועיל אחרת אני מוותרת ועושה עם מגבון חח:P

אחרי אין ספור מברשות אסלה שזרקתי, מצאתי את המברשת המושלמת…

מברשת סיליקון לניקוי אסלה
מתקן עם מברשת סיליקון לניקוי אסלה
מתקן אוטומטי לסבון נוזלי
מתקן אוטומטי לסבון נוזלי
מברשת לניקוי אריחים באמבטיה
מברשת לניקוי אריחים באמבטיה

ניקוי חלונות

אני חושבת שבשנת 2020 כבר היה מן הראוי להתקין חלונות שמנקים את עצמם? אבל זה עדיין לא קרה ולא יקרה בזמן הקרוב ככל הנראה, והדבר האחרון שאעשה זה לטפס על עדן החלון כדי לנקות…בדיוק בשביל זה המציאו את הגאונות הזאת!

מגב לניקוי חלונות חיצוני
מגב לניקוי חלונות חיצוני
מגב לניקוי תריסים
מגב ספוג לניקוי חלונות
מגב לניקוי חלונות
מגב שטוח לניקוי חלונות

ניקוי רצפות

שואב אבק אלחוטי-מוצר משנה חיים וזה בדוק…בנוסף לזה שאני שונאת לשטוף רצפה אני מנסה להעביר “ויש ” מהיר כל כמה ימים אחרי השימוש בשואב. מגב שסוחט את עצמו או מגב שמתיז מים אתם תבחרו..חבל שאין שילוב של שניהם.

Original Deerma VC20 Vacuum Cleaner שואב אבק
מגב ספוג לניקוי חלונות
מגב מתיז מים

טיפול בבגדים

ככל שהמתבגרים מתחילים לטפל בבגדים שלנו יותר..או שזאת רק אני? בתור אחת שאין סיכוי שאלך עם חולצה מקומטת אבל מצד שני גם שונאת לגהץ…מה עושים? מגהץ הקיטור מציל אותי…תוך 2 ד’ הכל ישר. 

קולב מייבש בגדים
קולב מייבש בגדים
מגהץ אדים קיטור סטימר
מגהץ אדים קיטור סטימר
שואב גולגולים מבגדים
שואב גולגולים מבגדים

למטבח

אין כמו לחסוך את הזמן שלנו של ניקוי הכלים…בנוסף למדיח שעושה את עבודתו נאמנה, לכלים שאסור לשים במדיח אני משתמשת במברשות הגאוניות האלו עם מיכל סבון מובנה…והכפפות מתאימות אפילו להוצאה של דברים מתנור חם ולא רק לניקיון!

מברשת ניקוי עם מיכל סבון מובנה
מברשת ניקוי עם מיכל סבון מובנה
כפפות סיליקון מקציפות
כפפות סיליקון מקציפות
מברשת עם מיכל סבון
מברשת עם מיכל סבון

לבית ולחדר השינה

האוירה בחדר השינה, החדר הכי חשוב בבית והניקיון בו מתקדמים אצלי כל שנה שלב אחד קדימה…התחלתי לנקות את המזרון עם שואב מיוחד אנטיבקטריאלי שגם מטפל בקרדית האבק, השינה השתפרה וגם האלרגיות העונתיות שלנו!!

 התחלתי להשתמש בשמנים אתריים כדי לטהר את הבית ולהכניס אוירה של ניקיון וריח טוב בעיקר עם שמן לבנדר ולימון, ועדיין חולמת על השואב אבק הרובוטי המתחרה הכי חזק של איירובורט עם יותר 7 אלף הזמנות באליאקספרס! 

שואב אבק ידני לניקוי מזרונים נגד אבק וקרדית
שואב אבק ידני לניקוי מזרונים נגד אבק וקרדית
מפיץ ריח שמנים ארומטיים חשמלי
מפיץ ריח שמנים ארומטיים חשמלי
שואב אבק רובוטי ILIFE
שואב אבק רובוטי ILIFE

אז ממה תתחילו? 

להורדת הקובץ לחצו על התמונה
שתף זאת:

0 תגובות

השאר תגובה

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

1
    1
    העגלה שלך
    דילוג לתוכן