מתנות לגיל שנתיים |מה קנינו ומה קיבלנו ליום ההולדת של בת השנתיים שלנו?| אמא אונליין

המשחק שזכה אצלנו להצלחה הכי גדולה מבין כל המתנות זהו בית המשחק של משפחת סילבניאן קודם כל משפחת הקואלות המקסימה הזאת לא מפסיקה להעסיק את הילדונת מהרגע שראתה אותם, היא התאהבה ב”בייבי” וב”מאמא” וב”אבא”, וכמובן וילדת הקואלה שהיא קוראת לה בשמה(יש עוד מבחר של חיות כמובן). נורא הופתעתי מהרמה של משחקי הדימיון שאפשר להגיע בגיל הזה, באמת שחשבתי שמשחקי בית בובות ודימיון כאלה בסגנון זה לילדים בני 3+ אבל שמחתי שטעיתי. אווה נהנת מאוד לבנות ולפרק את כל הבית (כולל החלונות חח..) ולעשות “קוקו!” מהדלת, ולפתוח לסגור, ולפתוח ולסגור…וכמובן לדאוג ל”בייבי”. מומלץ מאוד מאוד 3>.

בתור ילדה אחד המשחקים הכי אהובים עלי היו לגו, ואחרי שאווה כבר קיבלה ערכה קטנה לגיל שנה  לא יכולתי לחכות מתי אוכל להרחיב לה את החלקים ואת הרעיונות למשחקים שאפשר ליצור. הדבר שאני הכי אוהבת בלגו שזה משחק שלא מוגבל בגיל, אפשר לפתח את הדימיון, לבנות לפי הוראות או לבד ביד חופשית, ללמוד חיות, צבעים, לבנות בתים ומבוכים ועוד המון המון דברים!

לגו דופלו חיות עם קופסאת לגו
סט חיות נוסעות וזזות מגניבות ביותר
לגו דופלו סט משפחה
סט משפחה אמא, אבא, סבתא, סבתא ילד וילדה-גרושים מאליאקספרס
71odvRKggOL._AC_SL1500_
משטחי בניה מוצר בסיסי חובה-אפשר לבנות שטוח ואפשר לעשות קומות, בית, בניין, חנייה ועוד
סט לגו מאמזון
סט לגו מבוך גולות-מגניב ביותר!
חיות לגו דופלו
סט לגו חיות הכפר, איכות מעולה מתאימה ב100% ללגו דופלו המקורי

כשחיפשנו מתנה לגיל שנתיים רציתי מאוד לקנות כלי נגינה כלשהו אבל לא עוד אחד שיהיה זרוק בארגז כמו תוף מרים למשל..חיפשתי עיצוב נקי ולא ילדותי(לצערי יש יותר מידי כאלה) שגם בשנה הבאה ובשנה אחריה אווה תוכל לנגן בלי להרגיש שזה צעצוע…אלא באמת כלי נגינה. נתקלתי בפסנתר המדהים הזה של חברת DJECO ולא יכולתי לעמוד בפניו, עיצוב העץ הטבעי והאיורים המקסימים פשוט שבו את ליבי, מפעת חוסר מקום לקחתי את הדגם הקטן, אבל אם לכם אין בעיה של מקום היתי מציעה לקחת את הפסנתר העומד של חברת HAPE עליו התלבטנו.

126600705e574f5904831e60fc48f6a4
ויש גם חוברת מנגינות עם תוים וצורות ללמידה לילדים
פסנתר לפעוט של חברת HAPE
לשבת ולנגן בכיף

דוכן הגלידה של מליסה ודאג-משחק מקסים מקסים! חוץ מהעובדה שהוא עושה חשק לגלידה אין לי מילה אחת להגיד! כנראה שחזרתיות זוהי שם המשחק בגיל הזה, אפשר לעמוד לידו דקות ארוכות ולנסות שוב ושוב עד שמצליחים, התאמה של צבעים, טעמים וצורות מגניבות וצבעוניות, תוספת ממש חמודה למטבח של הילדונת ומשחק חמוד ביותר שלא תופס יותר מידי מקום.

הרבה זמן חיפשתי סט כלי מטבח לילדים שיהיה איכותי מאוד ויראה אמיתי! רוב הסטים שנתקלתי בהם היו מאוד לא מרשימים ודאגתי שיתפרקו אחרי כמה חודשים.סט כלי המטבח המקסים הזה של מליסה ודאג הוא הבחירה שלי-נראה אמיתי, איכותי מאוד ולא צבעוני . משאיר המון מקום לדימיון ולמשחק לא מחייב בבישולים, גורם לפעוט המתוק להרגיש בר יכולת ממש כמו אמא ואבא בבישולים, מגיע עם 2 כפות ערבוב מקסימות מעץ שזה פלוס.

אין יום שאני מנקה ואווה לא מנסה להצטרף אלי! אני ממש שמחה שמצאתי את סט הניקיון המקסים הזה במקרה גם של מליסה ודאג, חיפשתי בהמון מקומות ולצערי רוב כלי משחק לניקיון עשויים מפלסטיק,  העדפתי סט איכותי מעץ שישמר לנו טוב ולא ישבר מהר. בנוסף פלוס גדול שזה מגיע עם מעמד לתליה נוחה, הפעוט יכול לתלות בעצמו, להוריד ולהחזיר למקום ולהחליט מתי בא לו “לנקות”..איתכם או לבד מלמד המון אחריות ונותן תחושה של עצמאות וכוח. אם אתן פחות בקטע של מטאטא ויעה של “פעם” יש גם את הדייסון לילדים המושלם יש לציין 🙂

לדעתי אין גיל מוקדם מידי להציג מספרים ואותיות, ילדים בגילאי השנתיים + מאוד סקרנים, מתחילים לזהות את השם שלהם כתוב, ואפשר לנצל את זה ללימוד האותיות. בגיל הזה יש צורך בהמחשה מאשר הצגה שטוחה כמו ציור, תנו להם צורות תלת מימדיות זה יזכר יותר טוב, העין רואה, היד מרגישה והמוח זוכר..וזה רלוונטי לכל דבר בערך שתרצו ללמד את הילדים שלכם. בהתחלה התחלנו מלהציג את המספרים 1-3 עם הצורות שלהן…אחרי שתירגלנו טוב אפשר כל פעם להוסיף מספר נוסף כדי לא ליצור בלגן בעין ובילבול.

מזוודה מקסימה עם מגנטים שונים, הלוח מורכב מצד אחד מגנטי משולב לוח מחיק וצד שני לוח גיר, משחק מקסים המעודד יצירתיות ולמידה, אפשר לצייר ולעשות מלא צורות. אחת האפשרויות גם לעבור לשחק על המקרר וככה יש יותר משטח לחבר מגנטים. מושלם לקחת לטיול או נסיעה ברכב כדי להעסיק את השובבים:)

9.סט משחק ויצירה בבצק של PLAY DOH

אני חושבת שאין ילד שלא אוהב לשחק בבצק משחק, הבצקים של פליי דו ממש איכותיים ומחירים מעולים, יש כל מיני סטים על יצירה וצבעים מיוחדים שאין בארץ.

10.טרקטור עם נגרר וחיות חווה

צעצוע מקסים באיכות מעולה עם מנוף עולה ויורד, ניתן להעלות את החיות ולהסיע אותן . אפשר לבנות ממש חווה מלגו ולשלב המון משחקים. החייה הכי אהובה אצלנו כרגע זאת הפרה:)

מה המתנה הכי שווה שקיבלו אצלכן? מה המתנה הכי לא צפויה שאהבו אצלכן?

יאנג מאמא3>

שתף זאת:

0 תגובות

השאר תגובה

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזור לחנות
    דילוג לתוכן