מה לארוז בתיק הלידה- 10 דברים שלא כדאי לשכוח+רשימה מלאה להדפסה חינמית

מה לארוז לחדר לידה

כשהתחלתי להתקרב לשבוע 35 התחלתי לעיין ברשימות לידה למינהן שקיימות ברשת וכו’, אחזה אותי אימה קלה כאשר ניסיתי לחשוב האם באמת אצטרך 3 זוגות טייצים במחלקה שלאחר הלידה? הבנתי שאני חייבת לעשות לעצמי סדר אחרת אני הולכת לארוז לחופשה ולא לבית חולים. ריכזתי וסיננתי יותר מ 5 רשימות לידה פופולריות, ואחרי ניסיון אישי שלי אני מביאה לכן את הרשימה של הדברים שלא כדאי להשאיר בבית +רשימה חינמית להדפסה שהיה לכן נוח לארוז הכל ולא לשכוח כלום, מוכנות?

חילקתי לכן את הפוסט ל-2 חלקים, 5 דברים שלא כדאי לשכוח לחדר לידה עצמו ו-5 דברים שחובה לארוז דווקא לאחר הלידה שיהיה איתכן במחלקה, מקווה שכבר החלטתן באיזה תיק אתן אורזות כי אם לא אתן מוזמנות להציץ ברשימה של תיקי ההחתלה המומלצים שלי בכדי להקל על הבחירה ולא לבזבז זמן וכסף על תיק החתלה מושלם!

5 דברים שכדאי לקחת לחדר לידה

1.בקבוק מים

שימו הכל בצד רגע, ותקחו מים בבקבוק עם פיית ספורט, עדיף בקבוק של ליטר ולא חצי ליטר כי זה פשוט נגמר מהר כל כך ועוד ילדתי בחורף! אפשר כמובן להשתמש בבקבוק חד פעמי אבל מי שרוצה להשקיע בבקבוק שהוא מושלם מבחינתי, גם לסחיבה בהריון, גם לחדר לידה וגם לאחרי כמובן זה הבקבוק הזה, הבקבוק ליווה אותי במשך ההריון, בלידה עצמה ואחרי הלידה.מאוד שימושי ונוח וכמובן שכיף לשתות ממנו שזה הכי חשוב.

בקבוק מים עם פיה מושלם לחדר לידה

2.שפתון לחות

בחיי שלפני כן לא הערכתי מספיק שפתוני לחות למינהם …היובש היה אמיתי, בין הצירים מה שהכי דאגתי לעשות זה לשתות המון ולמרוח שפתון, השפתיים שלי התייבשו בצורה שאף פעם לא הכרתי. השפתון שהשתמשתי בו היה של EOS פסיפלורה והוא היה מעולה! שפתון נוסף שאני נורא אוהבת הוא הוניל של REBELS REFINERY בריח אננס! שתי השפתונים ממש מצויינים תלוי איזו צורת את מעדיפה, עגול או סטיק:)

שפתון מעולה בריח אננס
השפתון הכי חמוד והכי מועיל שהיה לי

3.כפכפים וגרביים

בית חולים.מקלחת.צירים. כל זה כבר לא נשמע כל כך טוב במשפט אחד… 

לא סתם ממליצים להביא כפכפים לחדר לידה, זה לא רק כדי להתנייד בין המיטה לשידה ובין לבין להרביץ לבעל שלא מביא לך ארטיק 😛 .

אבל צחוקים בצד לרגע, מים חמים מאוד עוזרים להעביר את הצירים, את רוב הצירים החזקים הצלחתי לשרוד במקלחת אבל לצערי בשלב מסויים המים היו פשוט רותחים שאי אפשר היה לשלוט עליהם וברחתי בחזרה לחדר. אני ממליצה בחום שמי שיכולה להעביר את כל הלידה במקלחת ומידי פעם לעלות למיטה למוניטור (אם בכלל…)לכו על זה..הצירים יותר קלים במים החמים והזמן עובר יותר מהר!

כפכפי האוויאנס
כפכפי האוויאנס -כל ההריון חרשתי עליהם וכמובן גם בחדר לידה, אפילו באמצע ינואר!

אם את מראש יודעת שאת רוצה אפידורל, ממליצה לך להצטייד בגרביים, לא סתם גרביים, אלא גרביים של וונדר-וומן…כי רק את תביני מה המשמעות של להיות וונדר וומן אחרי מה שעוברים בחדר לידה, בגלל האפידורל אין אפשרות לקום מהמיטה כמובן ולכן יכול להיות ממש קר במיוחד ברגליים.

גרביים לחדר לידה גרביים של וונדר וומאן
תואמות את המעמד

4.אוכל

כשאת מגיעה ללדת את לא יודעת כמה זמן זה יקח, הלידה יכולה להתפתח תוך 10 דקות ויש לידות שלוקחות כמה שעות טובות, כמה שעות? 8? 10? 30? ממליצה להביא אוכל מחזק, אגוזים, שוקולדים תמרים ודברים שאת אוהבת, זה יתן לך כוחות בין לבין וקצת יעודד את ההמתנה. ממליצה גם להביא סוכריות על מקל, במקרה שאסור לאכול מסיבה כלשהי או אם לא תרצי, תמיד כיף להתפנק עם משהו מתוק כמו ארטיק או סוכריה טעימה. אני לקחתי איתי חטיפי אנרגיה וחטיפים בריאים, אננס מיובש שהיה ממש טעים וגם הינו רעבים מאוד!

נישנוש אגוזים טעים
חטיף אננס מיובש בהקפאה
חטיף אננס מיובש בהקפאה
סוכריות אורגניות על מקל
סוכריות אורגניות על מקל

5.מוזיקה מרגיעה

בין אם את בן אדם שמתחבר למוזיקה או שלהיפך זה יכול לעצבן אותך בזמן כאב, אני ממליצה מאוד להרכיב פליי-ליסט עם מוזיקה מרגיעה שאת אוהבת עם כמה שירים שיהיה כיף להיזכר בהם וברגע המרגש של הלידה. יש המון סגנונות של צלילים שגם יכולים להפיג כאב ועוזרים להתמודד, דוגמאות לפליי-ליסטים בהם אני נעזרתי:

פליי-ליסט לחדר לידה מהאתר “פשוט ללדת”

פליי-ליסט שירים מיוחדים ומרגשים ביוטיוב

מוזיקה להפגת כאבים

*תוכלי לקחת אוזניות אבל בלידה פעילה זה פחות נוח אלא אם כן הן יהיו אלחוטיות ומינימליסטיות במיוחד. 

*אם אתן שמות יוטיוב אל תשכחו להדליק WIFI  !

5 דברים שכדאי לארוז לאחרי לידה להתאוששות

1.תחתונים סופגים של קוטקס

המוצר המס’ 1 שהציל אותי מבחינתי היה תחתוני הלידה של קוטקס, לא יודעת איך לא חשבו על זה קודם…באמת הסתבכו עם תחתונים חד פעמיים/תחתוני סבתא ופדים? את חייבת את הדבר הגאוני הזה ללידה, לפחות 2 חבילות, קניתי את ה-L כי זה היחיד שהיה בחנות וטוב שכך, ביום הלידה אין סיכוי שמידה אחרת היתה עולה עלי, L יתאים למידה 44-46, אחרי יומיים כבר אפשר לרדת במידה אז שימו לב:)

להורדת קופון הנחה לחצו על התמונה

2.חלוק

בואי נאמר שהגלימות המהממות שמחלקים במחלקה לא יגרמו לך להרגיש יפה, או נשית, או בן אדם באופן כללי, אחרי שיום שלם היתי עם שמלת היולדות שלי בלית ברירה היה יום אחד יותר מידי, ממש לא תרם להחלמה שלי. אחרי מקלחת ארוכה חלוק מהבית וריח רענן של מרכך שעטף את האוויר, אפשר היה לשתות קפה להניח את הראש אחרי 24 שעות ללא שינה, עטופה…כשהגשם בחוץ יורד על החלון…ממש לעצום עיניים ולהרגיש בחופשה…חחח NOT אבל אפשר להתנחם שהבייבי ישנה לפחות וזה כבר היה טוב. בקיצור חלוק זה דבר חובה.

חלוק הריון
חלוק מאוד נוח ששימש אותי כל ההריון, אחרי לידה ועדיין משמש עד היום:)

3.מוצרי היגיינה ומקלחת

תקחי את השמפו האהוב עליך, סבון גוף ריחני, ספוג רחצה ו2 מגבות כייפיות להתעטף בהן. אחת לראש ואחת לגוף. לא לשכוח כמובן סבון פנים ומברשת שיניים, כל מה שיגרום לך להרגיש יותר טוב.

שמפו עם ריח מדהים של הרבל אסנס
סבון רחצה Bath & Body Works, Japanese Cherry Blossom

4.נייר טואלט לח וטיפוח ל"גיבורה האמיתית"

אז אחרי שהכל מאחורינו נשאר רק לקוות להחלמה מהירה, אז הצטיידי נא בנייר טואלט לח וכמה תכשירים להחלמה של הגוף …כן.כן…של “הגיבורה האמיתית”,  שם למטה…המוצרים שעזרו לי ממש להחלמה חלקה, אני בטוחה שזה בגללם…אחרת אין לי הסבר להחלמה הזריזה ביקום שהיתה לי על אף התפרים, המוצר הראשון הוא ספריי מיוחד טבעי וטיפולי לאיך שהם קוראים לזה “שם למטה”….המוצר על בסיס הממליס ולבנדר, המקרר ומרגיע את האיזור אחרי הלידה עם עוד הרבה בנפיטס’ להחלמה מהירה וקלילה יותר של תפרים וחבריהם הטובים הטחורים שהרבה נשים סובלות מהם אחרי הלידה.

ס]ריי טבעי לאחרי לידה
ספריי טבעי לאחרי לידה-להתיז כאילו אין מחר

מוצר מומלץ נוסף הם הפדים מקררים ומלחחים שעובדים על אותו עקרון, מרפדים איתם את התחתונים הסופגים ומחליפים מס’ פעמים ביום עד הקלה.(כן הצד הפחות נעים שאף אחת לא רוצה לדבר עליו…ברוכה הבאה למציאות:)

להקלה על גירויים, גירודים תפרים וטחורים, יאיי!

5.כרית ושמיכה מהבית

כנראה שלא הערכתי מספיק את ה”פריט מהבית”, אנחת הרווחה שהשתחררה ממני ברגע שהנחתי את הראש על כרית עם ציפית מהבית, הריח של המרכך, הרוך של הציפית שכובסה כבר מיליון פעמים נתנה לי שלווה, עצמתי עיניים פעם ראשונה ב24 השעות האחרונות שעברו עלי, כן הלילה השני, הוא לילה לבן.

תכתבו לי למטה מה לדעתכן אסור לשכוח לחדר לידה? איזה דברים הבאתן והתבררו כלא נחוצים? מה היתן מוסיפות לרשימה שלי?וכמובן אל תשכחו להדפיס את הרשימה שהכנתי להדפסה חינמית ממש כאן בסוף הפוסט!

יאנג מאמא3>

לחצו להורדה- הרשימה המלאה-מה לקחת לחדר לידה?
שתף זאת:

0 תגובות

השאר תגובה

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזור לחנות
    דילוג לתוכן