המומלצים שלי להנקה מוצלחת | אמא אונליין

בתור אמא חדשה ומניקה כל יציאה מהבית בתקופה הראשונה היתה מלווה בחרדה קטנה-מה אם היא תיהיה רעבה פתאום בחוץ…

אם גם אצלך עברה המחשבה הזאת אז בואי נתנחם שאנחנו לא לבד!

המוצרים הבאים עזרו לי להוריד את רמות הסטרס הקשורים להנקה, וכל יציאה מהבית הפכה לרגועה יותר…הרגשתי מצוייד עם טיפלה יותר בטחון בפרטיות שלי. מה עזר לי להוריד את הסטרס? בואי לראות בפוסט:)

1.סינר הנקה

בקיצור, סינר ההנקה הציל אותי-לפחות בתקופה הראשונה של היותי אמא צעירה חסרת ניסיון בהנקה ובכלל.. לא היתה לי בעיה גם להניק בלעדיו אבל ממש לא רציתי להיחשף ככה בחוץ כי זה קצת חודר לפרטיות לדעתי.[לפרטיות שלי].התנסתי ב2 סוגים של כיסויי הנקה, הראשון היה סינר הנקה מבד טטרה אוורירי-מושלם לימים חמים ונעימים, הוא גם בעל קשת המאפשרת להתסכל על הבייבי בזמן ההנקה.

הסוג השני הוא מן צעיף אינפיניטי, מתאים יותר לימים קרירים ולתינוקות עד גיל חצי שנה שפחות מתענינים מה קורה “בחוץ”. אחרי גיל חצי שנה הבייבית שלי לא הסכימה להיות מתחת לכיסוי בסגנון צעיף אז המשכנו להשתמש בכיסוי סינר בהצלחה, גם הגיע הקיץ אז היה מעולה לשנינו בכל מקרה.

כיסוי הנקה-סינר
כיסוי הנקה רב שימושי
משמש גם לכיסוי לעגלה מפני רוח ושמש

לשני סוגי הכיסויים יש שימושים נוספים ככה שכאשר השימוש בו לא נחוץ להנקה אפשר לשלוף אותו מהתיק לאחת המטרות הנוספות :כיסוי כסא אוכל, כיסוי סל קל, צעיף, כיסוי עגלה בסופר ועוד..

סינר הנקה רב שימושי
סינר הנקה ככיסוי לכסא אוכל
סינר הנקה ככיסוי לסל קל-כאשר הסל לא בשימוש

2.כרית הנקה

אז כמו שאת מרגישה צורך לשמור ולגונן על הבייבי החדש שלך צריך לא לשכוח לדאוג גם לעצמך ולגב שלך…הנקה בתנוחה לא נכונה, יכולה לגרום לכאבי גב וצוואר, ידיים תפוסות, כאבים במפרקי כף היד ועוד שלל צרות לא נחמדות במיוחד…כדאי להצטייד בכרית הנקה נוחה על מנת למנוע את ביקורים אצל הכירופרקט:)  הכריות המומלצות שכדאי להכיר:

כרית הנקה רב שימושית בצורת C, הכרית היותר מוכרת-ניתן להשתמש בה גם ככרית הנקה גם ככרית לשיפור השכיבה על הבטן, מאוחר יותר כשהבייבי מתחיל לשבת ניתן גם לשימוש ככרית תמיכה אחורית.
מאוד נוחה, מגיעה עם כרית מיני נשלפת שניתן להשתמש בה ללא הכרית הגדולה על מנת לרכך את השכיבה של הראש של התינוקי על היד.
כרית “ספר”- ניתן להתאים את הגובה והכיוון של התינוק-לא כרית סטנדרטית-יותר נוחה עם תינוקות עד גיל חצי שנה בערך

3.חזיית הנקה ושאיבה

ידיים פנויות יהיו מחזה נדיר במיוחד בחודשים הראשונים אחרי לידה, אז לשאוב בידיים פנויות לגמריי נותן הרגשה של סופר וומן -בעצם אם העובדה שילדת עוד לא נתנה לך את ההרגשה הזאת, אז לשאוב/להניק ולהצליח לאכול תוך כדי זה לגמריי עולם אחר! אם עוד לא ניסית תתכונני כי חייך עומדים להשתנות:)

eat-sleep-pump-repeat
חזיית הנקה-גם לחזה גדול, נוחה ותומכת

4.בגדי הנקה נוחים

אז נכון, את יכולה להניק בכל בגד בערך, גופיה עם חולצה מעל, גופיות פתוחות, חולצות רחבות, שמלות נשפכות…. מה שאת רק אוהבת, אבל לתקופה הראשונה הרגשתי שאין לי מה ללבוש. הצטיידתי בכמה פרטי בייסיק שסידרו לי את ההנקות במקומות שהרגישו לי פחות נוחים לשליפה.

מקווה שנהנתן מהפוסט וההמלצות, מוזמנות לבקר בפוסט חלק א’ למקרה שעדיין לא ראיתן,

הנקה מוצלחת לכולנו ושנזכה לקפה חם ושפע חלב:)

שתף זאת:

0 תגובות

השאר תגובה

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

1
    1
    העגלה שלך
    דילוג לתוכן