תיקי החתלה מומלצים מאלי אקספרס

בין אם את אמא שיודעת בדיוק איזה תיק החתלה את מחפשת לך ולתינוק שלך ובין אם את אמא שאין לה מושג בכלל איזה תיק עגלה את צריכה, מה נוח, מה סתם נראה טוב ולא פרקטי…בין אם את אמא  חדשה או אמא ותיקה, זה ממש לא משנה  כי את הולכת להתאהב בתיקי החתלה המושלמים האלה מאליאקספרס.

הסולידית

אם הכל אצלך חייב להיות באותה פלטת צבעים, ברוכה הבאה, את האמא הסולידית. את מתאימה את התיק לעגלה ואת העגלה למנשא ואת המנשא לטרמפולינה ואת הטרפולינה לשטיח, בדר”כ תבחרי בצבעים האפורים ורגועים יותר, אבל יש גם סולידיות שאוהבות ורוד בייבי!

 

תיק גדול, מרווח ונוח
צבאי זה השחור החדש
ורוד בייבי הולך מעולה עם לבבות כסופים, תיק לעגלה או לגן

מאוהבת בדיסני

נכון שלאחרונה נראה שכולם פתאום מאוהבים במיקי מאוס מחדש? אולי זה קשור לכך שהשנה מיקי מאוס חוגג 90 שנה! זה זמן מעולה להתחדש בתיק של מיקי או מיני, או חברם פו הדב.

תיק דיסני עם כיס חימום מובנה!

חולת כוכבים

כי אין מה לעשות, זה פשוט נראה טוב, כוכבים על המצעי, על שולחן הקפה, הוילונות בחדרי הילדים אז אין שום סיבה שלא יהיו על התיק החתלה שלך עוד קצת כוכבים, דרך אגב התיקים האלה ממש מושלמים גם כתיקים לגן!

לא נשכח את זאת שמכורה לחדי קרן וקשת בענן נכון?

אז את בת 27, בחורה רצינית, לא סתם בחורה, את כבר אמא…ואת עדיין שבויה בקסמם של היצורים הנפלאים האלה שממש לא מתכננים להיעלם מהנוף בקרוב, אז מה נותר לנו אלא להינות מהמחזה הצבעוני ולחגוג את הקסם שהם מפזרים:)

 המינימליסטית

את בטוחה שלא צריך לצאת עם כל הבית עליך, ובטח אמא שלך אף פעם לא הצליחה לשכנע אותך לקחת סוודר כי “קר בחוץ”, התיקים המיני האלה בדיוק בשבילך, מספיק מקום לארנק, פלפון, מפתחות, בקבוק לתינוקי, בגד להחלפה.. טיטול או שניים וכמובן כיס נפרד למגבונים.


תיק לאבא המדליק

כבר ראיתי את האבות שמסתובבים עם תיקי עגלה ורודים על הגב ובכלל יש להם בן. בסדר לא חייבים לחיות לפי מוסכמות החברה לצבעים של בנים ובנות, ד”א אני בכלל נגד זה!

 

אבל אני בטוחה שאם האבא היה בוחר את התיק זה היה אחד מאלה…

לא חייב להיות ורוד גם אם יש לך בת
גישה נוחה לכל הכיסים

 

אז איך בוחרים???

קודם כל בבחירת תיק החתלה חשוב שיהיה לך נוח, תחשבי מה יהיה השימוש שלך בתיק ומה בערך את מתכננת לקחת איתך.

איך את מתניידת? ברכב? ברגל?

יש לך מעלית בבניין או שתצתרכי לעלות הביתה במדרגות?

מה יהיה לך יותר נוח במקרה והתינוק שלך על הידיים, תיק גב? צד? או תיק יד?

אולי בכלל את מתכננת להשתמש באותו תיק גם לגן וגם כתיק החתלה…

אתם מטיילים הרבה?

תחשבי שיהיה לך נוח בטיולים ארוכים גם מבחינת להעמיס את התיק וגם אם במקרה הוא יהיה עליך האם יהיה לך נוח לסחוב אותו? או שבכלל את מעדיפה לקחת כמה שפחות דברים ואז תצתרכי תיק קטן שלא מפריע על העגלה.

כמו כן, קחי בחשבון את סוג העגלה שיש לך או תהיה לך ושימי לב שבאמת תוכלי לתלות את התיק בנוחות.

בהצלחה בבחירה וכמובן מזל טוב!

שתף זאת:

0 תגובות

השאר תגובה

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

1
    1
    העגלה שלך
    דילוג לתוכן